Πως μετατρέπουμε μια μονοφασική υποβρύχια αντλία σε πιεστικό Πως μετατρέπουμε μια μονοφασική υποβρύχια αντλία σε πιεστικό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Πως μετατρέπουμε μια μονοφασική υποβρύχια αντλία σε πιεστικό




αυτόματη εκκίνηση με presscontrol
Όταν έχουμε μια  υποβρύχια ηλεκτρική  αντλία
 σε πηγάδι και θέλουμε να την ελέγχουμε με την πίεση του δικτύου δηλ. να την κάνουμε πιεστικό υπάρχουν δυο τρόποι να την συνδέσουμε η με πρεσοστάτη ,δοχείο διαστολής και ο δεύτερος  είναι να την συνδέσουμε με ένα presscontrol. 

Αυτόματος εκκινητής

Παρακάτω σας δείχνω την ηλεκτρική συνδεσμολογία τους  με αυτόματο εκκινητή χωρίς  τον διακόπτη πίεσης.
Εκκίνηση stop/start μονοφασικής αντλίας

Περιγραφή.
Και στα δυο σχέδια τον αυτοματισμός stop/start το βγάζουμε εκτός λειτουργίας ,αυτό που διαφέρει είναι στην συνδεσμολογία του presscontrol που δίνω και τον ουδέτερο στο πηνίο του ρελέ ενώ στον πρεσοστάτη περνάω μόνο την φάση. 
(Μπορείτε και να συνδέσετε και τον ουδέτερο πάνω στον πρεσοστάτη)


Αυτόματη εκκίνηση με πρεσοστάτη
 Λειτουργία 
Εδώ έχουμε ένα κλασικό αυτοματισμό εκκίνησης ενός ηλεκτρικού κινητήρα και παρεμβάλλουμε στο βοηθητικό κύκλωμα έναν διακόπτη πίεσης που θα δίνει την εντολή να οπλίσει το ρελέ ισχύος. 
Συγκεκριμένα βγάζουμε εκτός λειτουργίας τον αυτοματισμό stop/start 

Το ρεύμα από το ασφαλειοδιακόπτη του βοηθητικού κυκλώματος πέρνα από τον διακόπτη πίεσης και καταλήγει στην την επαφή (95)του θερμικού ρελέ για την θερμική ασφάλεια του κινητήρα μας. Οπότε έχουμε ένα μόνιμο ρεύμα στον διακόπτη και με την σειρά του ανοίγει και κλείνη το ρελε ισχύος αρα και την αντλία.
Για να σταματήσουμε όλο το κύκλωμα κατεβάζουμε τους ασφαλειοδιακόπτες.