Γι' αυτήν την περίπτωση το κύκλωμα ισχύος και αυτοματισμού παρουσιάζονται εδώ.
Με τα ρελέ Cα και Cδ εξασφαλίζεται η αντιμετάθεση δυο φάσεων της τάσης παροχής που είναι απαραίτητη για την αλλαγή της φοράς περιστροφής.
Το θερμικό ρυθμίζεται στο ονομαστικό φασικό ρεύμα του μοτέρ διαιρεμένο με την τετραγωνική ρίζα του 3 (Ι ονομαστικό/ 1,732)
Υπάρχει η δυνατότητα να χρειαστούμε και 5 ρελέ ισχύος
Το κύκλωμα αυτό αποτελεί μια σύνθεση των κυκλωμάτων ισχύος της αναστροφής και του Υ-Δ. Μέσω των ηλεκτρονόμων C1 και C2 αλλάζουμε την σειρά διαδοχής των φάσεων S και T προκειμένου να επιτύχουμε την αλλαγή της φοράς περιστροφής του κινητήρα, ενώ ακολουθεί το κύκλωμα ισχύος του Υ-Δ.Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα έχουν αναφερθεί στα κυκλώματα ισχύος της αναστροφής και του Υ-Δ
Αποτελεί και αυτό το κύκλωμα μια σύνθεση των κυκλωμάτων αυτοματισμού της αναστροφής και του Υ-Δ με την διαφορά, ότι το START του κυκλώματος αυτοματισμού του Υ-Δ έχει αντικατασταθεί με τις Ν.Ο επαφές C1 και C2 ηλεκτρονόμων C1 και C2 .
Με το πάτημα δηλ. του μπουτόν START Ι ή START ΙΙ επιλέγουμε την ενεργοποίηση του ηλεκτρονόμου C1 ή C2 δηλ. επιλέγουμε την φορά περιστροφής του κινητήρα ενώ οι Ν.Ο επαφές C1 ή C2 κάνουν START στο κύκλωμα αυτοματισμού του Υ-Δ.